Saturday, November 21 |

AYAH....nie RINDU padamu..!!

gambar ayah dan mak di hari perkahwinan cuta dan waqar......


Ayah sayang.....nie btl2 merinduimu.tak tahu apa ungkapan yang nak nie gambarkan betapa nie sayang ayah...tanggal 1ramadhan akan nie ingat sampai bila2...ya ALLAH ketika itu adalah dugaanmu yang maha hebat....saat org lain tengah bergembira untuk menyambut puasa...1ramadhan..ayah pergi untuk selama-lamanya....meninggalkan harta yang tak ternilai iaitu anak-anak yang hanya mampu berdoa untukmu...tercapai jugak hajatmu untuk disemadikan di kampung kelahiranmu...kuala ibai.Tapi...kami rasa seperti mimpi..terlalu pantas segalanya berlaku..namun kami semua redha...ALLAH lebih menyayangimu....sehingga kini,pasti ku terkenangkan dirimu...ayah.kan ku ajar pada anak2 dan cucu2 ayah agar sentiasa sedekahkan al fatihah utkmu...ayah.


abi bersama ayah....ni laa gambar terakhir ayah yg umi simpan....










SEMOGA ROHMU TENANG DI SANA.....AMIN.



1 comments:

IbuEriem said...

Al-fatihah...semoga ayah berada di kalangan sahabat2 Nabi Muhammad S.A.W..
Ta pun rindu sgt2 kat ayah...

Post a Comment