Wednesday, November 25 |

salam aidil-adha.....

Salam aidil-adha dari kami....esok,blk trg....tak sabar nak jumpa tok.rindunya....abg atief hari2 tanya umi,bila nak blk kg.seronok laa dapat berkumpul dgn sepupu yang majoriti nya lelaki...kat ktn ni,hari2 hujan....tido pun tak pyh pasang kipas...sejuuk woo....gambar 3hero kali ni umi snap semasa g tanjung lumpur...nak mkn ikan bakar...tp masa ni lum sampai menu yg di order...sempat posing dulu.....



apa agaknya yang membuatkan abg atief dan abg muaff ketawa....baby nuzaiff dah pandai dgr story dr abg2.....


apa pulak posing mcm ni...kata abg atief...,dah penat dah...umi asyik tangkap gambar jer...tak ada keje...ok laa,utk kali ni selamat hari raya aidil-adha dari umi wanie sekeluarga



1 comments:

IbuEriem said...

happy family...
salam aidil adha to u!!
miss u all a lots!!

Post a Comment